[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
چرا بانکی ها ازاین …
تحلیل خبر
بتا سهم07:24:42 از دید ما بانکی ها 3 دلیل بنیادی برای رشد دارند اولی تحولات سیاسی و برجام است که به سود این گروه است ،دومی نرخ تسعیر ارز بانک هاست و سومی خود تراز فروردین بانکی ها که شرایط خوبی را رقم زدند و روی این 3 محور است که توصیه به وبصادر وبملت و تجارت داریم و معتقدیم هر 3 سهم گزینه های خوبی با قیمت های فعلی هستند شاید کمی وبصادر بهتر و خاص تر باشد چرا که اصلاح بهتری کرده و یا وبملت به واسطه نرخ تسعیر ارز ولی در کل شرایط خوبی را در گروه بانک میتوانیم داشته باشیم و با دید میان مدت هر 3 سهم گزینه های خوبی هستند
با دید کمی نوسان هم وپارس و ونوین هم گزینه های قوی گروه هستند .
11 اردیبهشت 1400
[/ihc-hide-content]


