[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
در گروه سیمان هم …
تحلیل خبر
بتا سهم06:58:31 گزارش های این گروه در ماهانه میرسد و نشان میدهد وضعیت برخی از انها میتواند خوب دنبال شود مثلا سهگمت شرایط خوبی دارد سهگمت در 3 ماه سال مالی جدید گزارش خوبی داد و بهمن ۴۸۷میلیارد ریال و اسفند437 میلیارد ریال فروش داشته است و صادرات شرکت دوباره فعال شده است 250میلیارد ریال صادرات داشته است
در فروردین 436 میلیارد ریال فروش داشته
3 ماهه 1362 میلیارد ریال بوده و 3 ماهه قبل 501 میلیارد ریال
یا سخوز هم واقعا جالب عمل میکند سخوز در فروردین با فروش 646 میلیارد ریالی و البته صادراتی که داشته خوب بود ولی از بهمن و اسفند کمتر بود . در بهمن به 742 میلیارد ریال و اسفند 960 میلیارد ریال بوده است .
یکی دیگر از سهم ها که گزارش تولی و فروش بدی نداشت سمازن بود سمازن فروش خوبی در فروردین داشته و 679 میلیارد ریال فروش زده است جمعا 4 ماهه به 2406 میلیارد ریال رسیده و مدت مشابه قبل 1136 میلیارد ریال بوده است
در ساروم نیز گزارش 12ماهه و گزارش ماهانه با هم رسید . ساروم در فروردین 464 میلیارد ریال فروش داشته است و 263 میلیارد ریال مدت مشابه سال قبل است .ساروم در 12ماهه حسابرسی شده به سود 3690 ریالی رسید ساروم کمی اصلاح کند یکی از گزینه های خوب بازار می شود .
سفارس هم واقعا بدجوری قربانی بازار شده و انصافا این حقش نبوده است
6 اردیبهشت 1400
[/ihc-hide-content]


