[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
ونیکی و وسکاب هردو …
تحلیل خبر
بتا سهم06:50:29 ونیکی مجمع جالبی را داشت و 320 ریال تقسیم کرد و یک افزایش سرمایه دوباره 100% را از انباشته دارد سهم باز شود میتواند بیشتر مورد توجه قرار گیرد قیمت های فعلی هم قیمت های خوبی است .در سوی دیگر وسکاب هم در 50% ارزش ذاتی معامله می شود و این سهم هم باید بیشتر مورد توجه قرار گیردو سهم سوم ومهان است که او نیز به وزدی گزارش میدهد و یک جابجای یدیگر را در دستور کار دارد ومیتواند مهم باشد
با دید نوسان وخارزم و برخی دیگر از تک سهم های خاص را نیز باید زیر نظر گرفت .
28 فروردین 1400
[/ihc-hide-content]


