[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
در گروه سیمان هم …
تحلیل خبر
بتا سهم06:54:39 گزارش های سیمانی یکی یکی می اید و باید انها را زیر نظر گرفت تا کنون از دید ما سرود قابلیت های خوبی را داشته از دید بنیادی سهگمت و سشرق و البته سخوز را هم باید زی نظر داشت این سود ها میگوید سفارس هم کم کم حرکت میکند
با خبر اخیرسیتا را هم باید بیشتر زیر نظر گرفت شرایط خوبی را دارد و خوب اصلاح کرده و میتواند مورد توجه بازار باشد . گزارش ساربیل هم بد نبوده و البته ساربیل همیشه 6 ماهه دومی بوده است ساربیل گزارش 3ماهه داده سال قبل 182 و امسال 281 ریال سود محقق کرده است .سهم 3 ماهه 137 میلیارد ریال سود عملیاتی و 134 میلیارد ریال سود خالص دارد به واقع شرایط خوبی را در شرکت های سیمانی میتوان دید و اگر خبر قطعی رشد نرخ تایید شود کمک بزرگی برای همه سهم های گروه است .
24 فروردین 1400
[/ihc-hide-content]


