[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
در بین سیمانی ها هم …
تحلیل خبر
بتا سهم06:31:45 گزارش های سیمانی یکی پس از دیگری میرسد گزارش های بدی نیست بعد از سخوز و سهگمت و سفانو و برخی دیگر حالا سبهان هم گزارش داده و بد نیست سبهان بهمن خوب و اسفند متوسطی را داشت . سهم در دی 191 میلیارد ریال و بهمن با رشدی چشم گیر ۴۰۸ میلیارد ریال بود که ۲۷۶ میلیارد ریال ان صادراتی است .
در اسفند این عدد 281 میلیارد ریال بوده و در12 ماهه به فروش 2701 میلیارد ریالی رسیده .
مدت مشابه سال قبل 1468 میلیارد ریال بوده است در این گروه سفارس را هم بعد از اصلاح میتوان بیشتر زیر نظر گرفت .
11 فروردین 1400
[/ihc-hide-content]


