[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
هلدینگ های بازار ازاین …
تحلیل خبر
بتا سهم06:36:32 شستا باز شد و به نظر کمی نیاز به ساپورت خبری برای حفظ این قیمت ها دارد وگرنه دوباره اصلاح می شود . ببینید شستا خبرهای خوبی را دارد از تحقق سود خوب بالای 2500 تا زمزمه های تجدید و … به نظر شستا را هنوز بازار خوب درک نکرده ولی نباید با سرعت رشد کند اگر سهم در قیمت های زیر 1000 باز می شود فرصت خوبی برای سهم بود ولی به هر حال نشد باید صبر کرد شستا حجم بگیرد
در این گروه وخارزم هم در قیمت ها و شرایط خوبی است و میتواند مورد توجه باشد ومهان یکی دیگر از خوب های این گروه است و ونیکی که روزهای اخر باز بودن قبل از رفتن به مجمع را دارد هر دو با کمی صبر جالب می شوند به خصوص ونیکی , وسپه و وبوعلی هم گزارش های خوبی از شناسایی سود داشتند در وسپه در اسفند 587 میلیارد ریال سود فروش سرمایه گذاری ها داشته است و تا اسفند 695731 میلیون ریال سود مجمع داشته است .
در وبوعلی نیز در اسفند 692 میلیارد ریال سود فروش سرمایه گذاری ها داشته
وبهمن هم شرایط خوبی را دارد و باید زیر نظر باشد وبهمن که چند وقتی است گزارش های خوبی از زیر مجموعه ها میزند در اسفند 687 میلیارد ریال سود فروش سرمایه گذاری ها داشته است
به طور کلی بازار کمی ازاین سهم ها غافل شده و به نظر در این قیمت ها ریسک کمی را دارند
10 فروردین 1400
[/ihc-hide-content]


