[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
در این 3 سهم گروه …
تحلیل خبر
بتا سهم06:39:23 در بین پتروشیمی ها به نظر با شرایط فعلی و گزارش و سایر موارد امروز بررسی 3 سهم شیراز شاراک و جم را توصیه میکنیم و فکر میکنیم در منفی قابلیت های خوبی دارند مثلا در شاراک شاراک در 9 ماهه 2391 و 6 ماهه 1003 ریال سود محقق کرده .سهمی که 3ماهه به سود عملیاتی 3107 میلیارد ریالی رسید و 3135 میلیارد ریال سود خالص دارد و 389 ریال به ازای هر سهم محقق کرده بود
در 6 ماهه سود عملیاتی 8886 و سود خالص 8091 میلیارد ریال است
در 9 ماهه نیز سود عملیاتی 20613 و سود خالص 19277 میلیارد ریال بوده و رشد خوبی را در 3 ماهه سوم داشته است تازه هنوز غیرعملیاتی ها لحاظ نشده ولی میتواند 4000 ریال بسازد . ما شاراک را تا 3000 منطقی می بینیم
در سوی دیگر جم هم با سود خوب از جم پیلن و و شرایط خوب فروش پی به ای خوبی ا لمس خواهد کرد
شیراز کمی خاص است و بیشتر بازی هم در دل ان است سهم سال بعد قوی خواهد داشت و از همین رو شیراز را برای سود سال بعدش میخرند . سهم را کمی بیشتر زیر نظر بگیرید .
20 اسفند ۹۹
[/ihc-hide-content]


