[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
فولادی ها میتوانند از
تحلیل خبر
بتا سهم06:33:48 دراین گروه خود فولاد با این پیش بینی سود حداقلی و بدترین شرایطو سود 2000 ریای سال بعد که بدبینانه ترین شرایط ممکن در بازار است به سودخوبی رسیده و قیمت فعلی سهم کم ریسک ترین قیمت هاست . کاوه و هرمز فخوز هم شرایط خوبی را دارند و از دید ما بعد از فولاد فخوز و بعد کاوه شرایط خوبی خواهند داشت . ایم را هم بگوییم بلوک فولاد با نرخ 1800 یک نشانه برای خود فولاد است حتی اگر معامله نشود .
یک تکمضراب روی ذوب هم بگوییم سهم شاید از نظر نوسان جالب باشد ولی بنیادی خوبی ندارد . شما برای ذوب به ارزشبازار فعلی او نگاه کنید انصافا در شرایط خوبی ازاین نظر است و با دید پر ریسک ونوسان مورد توجه باشد .
18 بهمن ۹۹
[/ihc-hide-content]


