[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
در بین پتروشیمی ها اگر …
تحلیل خبر
بتا سهم06:33:30 انصافا گزارش برخی ازاین شرکت ها انقدر خوب بود که ادم میماند چه بگوید البته تابلوی معاملات انها قرمز بود مثلا پارس یکی از انهاست در دی درخشان ظاهر شد
3 ماهه گذشته هم خوب بود در اذر با وجود اور هال به فرش 24027 میلیارد ریالی رسیده بود و نرخ فروش ۱۹۰,۹۰۳,۲۵۰ ریال است
و حالا در دی ماه 29357 میلیارد ریال فروخته است و فروش بسیار خوبی ثبت کرده است
جمع فروش 196511 میلیارد ریال رسیده به نظر پارس با سود اری امسال 2000 را می تواند بسازد بسیار محتمل است .
در سوی دیگر جم هم خوب بوده و مارون هم انصافا گزارش خوبی زده است مارون در 2 ماه گذشته بسیار خوب عمل کرده و دی با رشد چشم گیر 23444 میلیارد ریال بود
اذر هم 20782 میلیارد ریال فروش داشته است
شکبیر و شاراک هم د گزینه خوب و خاص گزارشی در این مدت بوده اند . در بین اعضای گروه اوره نیز کرماشا و شیراز خوب بودند معتقدیم شیراز عملکرد خوبی را داشته است در دی ماه 7370 میلیارد ریال فروش داشت و نرخ به ۴۹,۱۹۷,۳۳۱ ریال رسیده 10ماهه 57811 میلیارد ریال فروش داشته است مدت مشابه 32275 میلیارد ریال بوده است
در سوی دیگر فارس هم با این واگذاری های خوب در بوعلی سود خوبی را شناسایی کرده است فارس از محل فروش بوعلی 2717 میلیارد ریال سود فروش سرمایه گذاری ها داشته است در کل به نظر فارس در منفی های پیش رو گزینه جالبی می شود
8 بهمن ۹۹
[/ihc-hide-content]


