[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
هلدینگ ها و سرمایه گذاری ها ازاین که …
تحلیل خبر
بتا سهم06:31:33 در این گروه منفی های وسکاب میتواند دوباره مورد توجه قرار گیرد سهم شرایط سود اوری واقعا خوبی را دارد انصافا ونیکی هم خاص بوده و هست زیر مجموعه های ونیکی هم گزارش های خوبی میزنند مديريت سرمايه گذاري ملي ايران در ابان نزدیک به 300 میلیارد تومان سود فروش سرمایه گذاری ها داشته است به نظر کم کم در سود ونیکی لحاظ می شود در هر صورت ونیکی هم در این قیمت ها ریسک خاصی ندارد
وسپهر هم با این شرایط بد نیست ولی چشم بازار به وبصادر و بعد وسپهر است ولی خود سهم نیز خوب است
شستا و صبا و تاپیکو نیز شرایط خوبی با دید میان مدت دارند
8 بهمن ۹۹
[/ihc-hide-content]


