[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
در فروی و فاسمین …
تحلیل خبر
بتا سهم06:29:02 فاسمین در گزارش خود تاکید کرده است که با رقم بالایی در فروش بهمن مواجه می شود چرا که در حال صادرات 2000 تن بوده است در مورد فروی هم به نظر گزارش خوبی را زده و میتواند خبرخوبی برای باما باشد سهم دی ماه عالی را داشته و 1177 میلیارد ریال فروش زده است
جمع فروش به 4464 میلیارد ریال رسیده است
مدت مشابه سال قبل 2477 میلیارد ریال است به نظر فروی و فاسمین را زیر نظر بگیرید کمی باما تند رشد کرده و بهتر است بازهم کمی صبر کرد بین گروه روی فاسمین را بهتر از باما در شرایط فعلی می بینیم .
8 بهمن ۹۹
[/ihc-hide-content]


