[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
هلدینگ های بازار از …
تحلیل خبر
بتا سهم06:42:50 شستا و غدیر را مدت هاست توصیه داریم حالا ومعادن هم اضافه شد که شایعه فروش یک زیر مجموعه در سهم شنیده می شود در مورد غدیر هم انصافا به زودی گزارش ها را میدهد ومیتواند جالب باشد در مورد شستا حتی اگر پیش بینی محافظه کارانه خود شرکت را لحاظ کنیم همین حالا 3000 ریال سود را در دل خود دارد و این نکته خوبی است و تازه اگر بازهم فروش سرمایه گذاری ها نداشته باشد .
در این گروه وسکاب به نظر خوب پیش رفته و میتواند به مرز 7000 ریال نزدیک تر شود در سوی دیگر وخارزم هم میتواند دراین قیمت ها مورد توجه بازار قرار گیرد وخارزم هم با دید نوسان و حتی نگهداری میان مدت خوب است
ومهان وتوسم و برخی دیگر نیز شرایط خوبی با دید میان مدت و کمی نگه داری دارند
و در اخر سراغ ونیکی برویم واقعا ونیکی خوب عمل میکند سهم گزارش بسیار خوبی داشت در دی 1054 میلیارد ریال سود فروش سرمایه گذاری ها داشته است و تا دی 562023 میلیون ریال سود نقدی مجمع محقق کرده است به نظر این قیمت ها برای سهم قیمت های خوبی است برای ورود و خرید
7 بهمن ۹۹
[/ihc-hide-content]


