[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
در فولادی ها با این اخبار …
تحلیل خبر
بتا سهم06:43:41 در این گروه سهم های خاص و خبرهای خاصی را داشتیم بخشنامه 70% کم بود حالا افزایش نرخ گاز را هم داریم و برخی روی برق هم تاکید میکنند هر چند اثرات ان خیلی بالا نیست ولی به هر حال اثر منفی دارد فعلا دولت در حال مشت مال دادن صنعت است . در این شرایط میتوان بازی گروه را در صورت رسیدن یک خبرخوب مثبت دید
در فولاد فخوز و حتی هرمز هم شرایط خوبی است هرمز تا پایان 9 ماهه 104 هزار تن اسلب فروخته نشده در انبار دارد
این موجودی از این جهت حائز اهمیت است که طی یک ماه گذشته اسلب از حوالی 450 دلار به سمت 700 دلار در حال حرکت است
هرمز احتمالا تا پایان سال مالی 99 این میزان از اسلب خود را نیز صادر کند
در این صورت سود امسال هرمز حوالی 305-320 تومان به ازای هر سهم خواهد بود که رقم بزرگی برای این شرکت محسوب می شود
هرمز بیشترین تراز ارزی را در میان شرکت های فولادی دارد حدود 55 تومن از این سود بابت تسعیر ارز این شرکت می باشد.
هرمز احتمالا طی گزارش 9 ماهه خود سودی به میزان 185-190 تومان به ازای هر سهم محقق کند که احتمالا برای بازار جذاب خواهد بود.
فولاژ را هم توصیه میکنیم با خبر پذیرش فولا د غدیر ایرانیان زیر نظر داشته باشید .
20 دی ۹۹
[/ihc-hide-content]


