چشم اندازبازارفردا دوشنبه ۶مرداد ۹۹
امروز بازار روز خوبی نداشت منفی آنچنانی آغاز نکرد ولی کم کم به محدوده منفی کشیده شده نیمه دوم سختی داشت . بازار متعادل و به سمت منفی رفته فشار فروش در دقایق آخر زیاد شده اما به نظر میرسد چند اتفاق برای فردا روز متفاوتی را رقم بزنند بازار نیاز به دست به دست شدن و استراحت دارد هنوز مولفه ای که بخواهد نشان دهد پول از بازار خارج شده وجود ندارد از همین رو به نظر می رسد بازار فردا با منفی آغاز کند ولی آرام آرام شرایط بهبود داشته باشد نیمه دوم بازار فردا یکی از حساس ترین مقاطع این چند روز است به شکلی که اگر دوباره بازارصف فروش شود کمی متفاوت خواهد شد و شاید ریزش ها بیشتر ولی فکر میکنیم اوضاع بهتر باشد و بازار در نیمه دوم و یا نهایت اول وقت سه شنبه شرایط مناسب تری را تجربه نماید
بازار در این روزها و این ساعات به اخبار مثبت احتیاج دارد گزارش های ماهانه تا به این لحظه انصافا خوب بودند و احتمالاً موج این گزارش ها فردا نیز ادامه یابد این موضوع می تواند کمی ذهن بازار را آسوده سازد که حداقل شکاف بین شرایط بنیادی و قیمت در حال کاهش است گزارش ها باعث می شود کف بازار تا حدودی بسته شود
به نظر می رسد فردا بازار باز هم حول محور هلدینگها برخی خودروها شرکت های خاص پالایشی و تک سهم ها بچرخد صف فروش بسیاری از شرکت ها فردا ابتدای وقت باقی خواهد ماند اما با حجم کمتر تمایل برای جمع و جور شدن بازار نیز ابتدا در کوچکترها بیشتر میشود و بعد بزرگترها
در مجموع به نظر می رسد فردا بازار روز نسبتا بهتری را نسبت به امروز داشته باشد اینکه فردا قطعاً بازار منفی آغاز می کند تقریبا اتفاق عجیبی نیست اما رفتهرفته امیدواریم شرایط بهتر شود کمی پر ریسک است اما در برخی سهم های بازار فردا در منفی اول وقت خرید کردن بد نیست.


