خبر
بازهم بازگشایی که …
تحلیل خبر
بتا سهم – ۶:۰۸ امروز بازار را در حالی اغاز می کنیم که در ظاهر بازگشایی خساپا را داریم و از سوی دیگر برخی از عدم بازگشایی ان صحبت می کنند . در کنار ان رشد قیمت نفت را داریم که می تواند بر بخش مهمی از بازار موثر باشد . در سوی دیگر فشار فروش هم دست از سر بازار برنمیدارد . بازار با این فضا این اخرین روز هفته را در حالی سپری می کند که فشار فروش روی کل بازار است ولی کنترل شده همه سهم می فروشند .
به نظر باید دید بازگشایی سایپا چه بلایی سر بازار می اورد و می تواند موثر باشد یا خیر . جریان پول در خرید در بازار روز به روز ضعیف تر می شود و قطعاً این به سود بازار نخواهد بود و. توصیه ما این بود تا ۲۲ اسفند فعالیت های خود را کمی کاهش دهید .
گروه تحلیل گری بتا سهم
۱۲ اسفند ۹۴


