خبر
شبریز هم وا داد !
تحلیل خبر
بتا سهم – ۶:۲۰ تعدیل منفی شبریز عجیب بود ان هم در حالی که گزارش ۹ ماهه به ان خوبی داده بود و حالا سهم با ریزش احتمالی مواجه می شود . گزارش شپنا، شبریز، شراز و بقیه نشان داد که شرکت ملی پالایش و پخش در حق انها اجحاف شدیدی کرده و نرخ های غیر منطقی تحمیل کرده است . نمی دانیم بعید است برای امسال دیگر دستشان به جایی برسد . تبریز در حالی ۳۷۲ ریال سود محقق کرده است که در گزارش ۹ ماهه با وجود فروش کمتر به سود ۵۴۳ ریالی رسیده بود . واقعاً سرنوشت این گروه در دستان ملی پخش است .
بعید است امروز باز شود ولی اثرات منفی نزدیک به کاهش ۵۰ میلیارد تومانی را در پارسان خواهد داشت . هر چند پارسان سیاست تقسیم شبریز را ۲۳۴ گرفته است که به نظر رشد کند .
به نظر تا تکلیف سود جدید سال ۹۴ و مجمع مشخص نشود باز نمی شود .
گروه تحلیل گری بتا سهم
۵ مرداد ۹۴


