خبر
ایران خودرو با …
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:15 چه بخواهیم و چه نخواهیم با حجم معاملات دیروز سهم امروز رگ حیاتی بازار است . اواخر وقت سهم را خوب می خریدند اما به نظر در قیمت های 2850 و 2900 ریال سهم با عرضه های جدی مواجه می شود . امروز مثبت کردن سهم به هر قیمتی و در واقع صف خرید شدن ان می تواند کمک شایانی به کل گروه و بازار کرده و عاملی برای رشد شود .
بسیاری دیروز از ما خرده گرفتند که چرا در 2800 به بالا قیمت فروش گذاشتید . دیدید که در 2700 به بالا سهم عرضه کنندگان جدی داشت . هنوز هم معتقدیم خرید سهم در این قیمت ها منطقی نیست و کمی صبر کنید . در مورد فروش هم بهتر است در قیمت های بیش از 2800 ریال فروشنده باشید . اگر قصد حضور و ماندن در گروه خودرو را دارید خرید پایین دستی ها نظیر ورنا،وساپا، زامیاد و برخی سهم های این چنینی نیز بد نیستند .
گروه تحلیل گری بتا سهم
20 فروردين 93


