خبر
در حفاری شمال …
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:01 این سهم را در روزهای قبل در موردش صحبت کردیم فقط خبر جدید این است که با دستور بنیاد حفاری به خرید نیروگاه روی اورده است . هدايت الله خادمي با بيان اينكه شركت حفاري شمال براي توسعه فعاليت هاي اقتصادي و با هدف ورود به بازار جذاب توليد انرژي برنامه هاي مهمي دارد، اظهار كرد: بر اساس مذاكرات موفقي كه انجام شده است بخشي از سهام 2 نيروگاه در حال توليد كشور در مالكيت شركت حفاري شمال قرار مي گيرد . خادمي افزود: هم اكنون شركت حفاري شمال، 20 درصد از سهام مديريتي نيروگاه توليد برق زنجان و بخشي از سهام مديريتي نيروگاه قم را از طريق مالكيت سهام شركت هاي مادر اين دو نيروگاه خريداري كرده است
به نظر این خبرخوبی برای سهم است کما اینکه در قیمت های فعلی نیز ریسکی برای کاهش بیشتر نیست . رو.ی این سهم نیز باید کمی صبور باشید .
گروه تحلیل گری بتا سهم
20 فروردين 93


