خبر
در گروه پالایش …
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:12 دیروز معامله بورس انرژی در فروش نفت جالب توجه بود هر چند گفته می شود نفت فروخته شده با قیمت ارز ازاد محاسبه شده و نکته مهم این بوده که طی 1 ماه اتی تسویه می شود ولی نفت را روزانه دریافت خواهد کرد . این ان چیزی است که برخی پالایشی ها به دنبال ان هستند . در کنار ان البته شفاف شدن نرخ نفت برای این گروه می تواند خبر مهمی باشد . به طور کلی در این گروه شبندر باید امروز به سطوح حمایت یک واکنش منطقی نشان دهد که باید دید این اتفاق رخ می دهد یا خیر . فروش در 4% منفی امروز دیگر منطقی نیست .
گروه تحلیل گری بتا سهم
18 فروردين 93


