خبر
گروه دارو با …
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:05 به نظر گزارش های 12 ماهه گروه دارو نباید بد باشد اما واقعاً برخی از انها رشد قیمت بالایی را تجربه کردند . به نظر هلدینگ ها نظیر والبر، تیپیکو و یا شرکت هایی نظیر دکیمی و سبحان و نظیر انها ریسک کمتری دارند .
اما امروز روی دو شرکت به طور خاص صحبت می شود یکی رازک که گفته می شود تعدیلاتی را در دل خود دارد و باید ان را مد نظر داشت و دیگری جابر که برخی نوسان گیران باردیگر قصد تحرکاتی روی این نماد را دارند . به نظر دجابر در قیمت های منفی4% امروز و فردا و با افت در نهایت 7 تا8% قیمتی می تواند یکی از گزینه های خوب برای نوسان باشد .
گروه تحلیل گری بتا سهم
16 فروردين 93


