خبر
بمپنا و رمپنا …
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:05 مپنا به سمت صف فروش رفت و كسي حاضر به جمع كردن ان نبود . پس از پايان سال روز چهارشنبه خبري رسيد كه پرداخت جريمه ديركرد بر روي سود بمپناو به تبع ان رمپنا بسيار موثر است . خبر كوتاه و جالب بود اما چند نكته را در نظر داشته باشيد . اول اين كه اين موضوع مي تواند درست باشد چون حق اين شركت هاست . نكته بعد اين كه از نظر عددي نيز بر اين شركت هامي تواند موثر باشد اما زمان ان مشخص نيست .
احتمالاً بورس يك شفاف سازي از اين گروه منتشر خواهد كرد . اما زمان انتشار اين خبر يعني زماني كه سهم صف فروش است كمي نشان از اين دارد كه براي جمع شدن صف اين خبر داده شده و اين ته ذهن سهامداران ابهاماتي را رقم مي زند .
به نظر افت احتمالي تا 8200 ريال براي مپنا پيش بيني مي شود . اين سهم نيز بايد تاوان روزهاي نبودن خود را با اين ريزش پس دهد اما پس از ان بازي سهامداران و خبرها مي تواند يك نوسان مقطعي به سهم بدهد .
به نظر شرايط بمپنا براي نوسان بهتر از خود رمپنا باشد .
گروه تحلیل گری بتا سهم
5 فروردين 93


