خبر
در نماد شپنا …
تحلیل خبر
بتا سهم – 5:30 گويا در مجمع شپنا تامين اجتماعي با افزايش سرمايه 300% مخالفت كرده و افزايش سرمايه با 140% راهي بازار مي شود . مشخص نيست اگر مخالف بوده براي چه پاي گزارش توجيهي را امضا كرده است و چرا اين مخالفت به صحن جلسه رسمي امده ؟! همين موارد نشانه هاي خوبي براي سهم نيست اما در مجموع اين افزايش سرمايه ان چيزي كه بازار انتظارش را مي كشيد نبود اما غنيمت بود …
امروز كه سهم باز نمي شود و گفته مي شود با اعلام سود سال 93 با سرمايه جديد سهم به بازار مي ايد .
در اين گروه به نظر شتران و شبندر حالا بيشتر مورد توجه باشند و البته در شبريز نيز قيمت ها بسيار جذاب شده است .
گروه تحلیل گری بتا سهم
24 اسفند 92


