خبر
گروه پتروشيمي …
تحلیل خبر
بتا سهم – 5:30 نرخ خوراك هم رفت و امد و پي به اي شركت هاي پتروشيمي به 4 رسيده است !! باوركردنش سخت است كه اين پي به اي را داشته باشيم شايد قبل از نرخ خوراك پي به اي 4 و 5 درست بود اما بعد اين رخداد عجيب به نظر ميرسد .
اين گروه با اصلاح خود مي تواند در برگشت ها رونق خوبي را شاهد باشد .
نكته ديگر اين كه اين گروه در هياهوي خبرهاي منفي خبر سوخته لغو عطف به ما سبق شدن را گم كرد . به نظر شركت هاي فارس به دليل لحاظ كردن اتان 240 دلاري و شفن به دليل لحاظ كردن 1250 ريال در هزينه گاز مي توانند مورد توجه باشند .
در اين گروه نمي توان از شركت خاصي نام برد طي روزهاي قبل اكثر شركت ها را بررسي كرديم و تقريباً اكثر اين شركت ها در حال حاضر با پي به اي واقعي 4 و يا تحليل زير 4 معامله مي شوند .
با جرات مي توان گفت كه فروش در اين قيمت ها به هيچ وجه منطقي نيست .
گروه تحلیل گری بتا سهم
20 اسفند 92


