خبر
در غدير و پارسان…
تحلیل خبر
بتا سهم – 6:12 غدير 25 اسفند ماه به مجمع مي رود . كوتاه صحبت مي مكنيم طبق برخي شنيده ها امروز صف فروش سهم با قدرت جمع مي شود و عمده ها اجازه افت به سهم نمي دهند . كار براي غدير هم حالا سخت شده و شايد اين افت 10% براي او لازم بود . در غديرفروشنده زياد است و همين كار را دشوار كرده است . شنيده مي شود امروز پارسان نيز بازمي شود اما برخي بازگشايي او را فردا مي دانند كه ممكن است زير 10000 ريال باز شود . بودجه پتروشيمي ها هم امده و اكثر انها امروز محدود باز مي شوند . البته ريزش زاگرس ارزش ذاتي هر دو سهم يعني غدير و پارسان را كاهش مي دهد .
تحولات پتروشيمي ها نيز پيچيده شده اما مجموعه غدير از زير مجموعه هاي خود حداقل حمايت مي كنند .
غدير فقط به بلند مدت ها توصيه مي شود اما پارسان زير 10000ريال براي كوتاه مدت نيز مي تواند مناسب باشد .
گروه تحلیل گری بتا سهم
13 اسفند 92


