خبر
در غدير …
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:08 با اين تقسيم سود پارسان غدير شايد در حد چند ريال كاهش سود بدهد اما نكته جالب اين است كه غدير هم وارد بلوك پارس مي شود و گفته مي شود 20% ان در اختيار غدير است كه البته طي يك پروسه افزايش سرمايه از غدير به پارس منتقل مي شود . اين خبر خوب و مهمي براي غدير است .
از سوي ديگر وضعيت پرتفوي غدير نشان مي دهد كه طي ماه اخير 25 ميليارد تومان شبندر خريداري كرده است . به نظر اين خبرخوبي براي شبندر هم باشد .
در كنار اين موارد شايعه شده غدير يك افزايش سرمايه ديگر را نيز در دستور كار دارد چرا كه معمولاً هلدينگ بايد از سهم زير مجموعه خود بزرگتر باشد .شايد براي كوتاه پارسان اما براي بلند مدت و ميان مدت غدير بهترين گزينه است .
گروه تحلیل گری بتا سهم
11 اسفند 92


