خبر
در گروه خودرو …
تحلیل خبر
بتا سهم – 6:01 خبرهاي افزايش سرمايه 60% ايران خودرو به گوش بازار رسيده و سهم 21 اسفند به مجمع مي رود . كار براي اين شركت بسيار سخت است . ايران خودرو سابقه خوبي در افزايش سرمايه ها ندارد امااين بار كمي فرق مي كند . سهم ديروز بازهم عرضه شد اما به نظر ديگر از فاز منفي فاصله گرفته است . ممكن است يك باز و بسته يك روزه را در اين سهم شاهد باشيم چرا كه برخي از سود 99 تا 150 ريالي را براي سهم شايعه كردند . در اين گروه خپارس و خساپا با وجود به سود رسيدن قيمت هاي بالايي دارند . هنوز هم معتقديم گزارش هاي خودرويي ها خوش بينانه است . در 2 شركت خپارس و خكاوه كه معجزه حسابداري است !
در اين گروه شايد ورنا به دليل داشتن هر دو طيف كمي مناسب باشد . خريد خود خودرو نيز بد نيست اما ريسكش بالاست .
گروه تحلیل گری بتا سهم
11 اسفند 92


