خبر
بازگشايي وبانك …
تحلیل خبر
بتا سهم – 5:55 وبانك بر خلاف همه دست پر امد !
وبانك وقتي مي رفت سودش 844 ريال بود كه پوشش ان هم ضعيف بود اما در گزارش 9 ماهه اين عدد با رشدي چشم گير به 1256 ريال رسيده است . شركت سود حاصل از سرمايه گذاري هاي خود را بالا برد و در كنار ان رشد فروش سرمايه گذاري ها نيز عاملي براي اين موضوع شده است . البته در كنار اين موضوع سود سال 93 را نيز داشتيم كه در محدوده 130 تومان روي تابلو ها امد . به نظر سود تلفيقي شركت كه 1800 ريال است مي تواند هدف سود نهايي وبانك باشد .
گزارش مثبت بترانس و احتمال اعلام سود 880 ريالي نيز در اين بين وجود دارد .
به هر حال وبشهر ، شازند و بترانس به همراه شركت هاي سيماني و دارويي خارج بورسي عامل مهمي در اين رشد سود هستند .
به نظر امروز با اين كه وبانك نامحدود باز مي شود اما در دامنه نوسان 3 الي 4% منفي حركت مي كند و و روز هاي بعد بهتر خواهد شد و بعيد است از 6400 ريال سهم كمتر شود و اما به شكلي اگر قيمت از 6000 ريال كمتر شد خريد يكي از گزينه هالي خوب است .
گروه تحلیل گری بتا سهم
10 اسفند 92


