خبر
در گروه پتروشيمي …
تحلیل خبر
بتا سهم – 6:05 پارسان چون صاعقه امد و رفت . صف فروش جمع شد و به نظر شرايط خوبي را داشت كه اين حجم خريد انجام شد . در مجمع شنبه پارسان بسيار پر خبر خواهد بود چرا كه قرار است در مورد بلوك پارس صحبت كنند . به نظر غدير و بازگشايي ان به پس از مجمع پارسان موكول شود . اما نكات مهم اين كه گفته مي شود پرديس در بودجه سال 93 سودخود را تا 3630 ريال كاهش داده است و زاگرس نيز سودي در حد 3000 ريال خواهد داشت . هنوز اين موارد شايعه است اما به نظر بازگشايي پرديس افت قيمتي ندارد اما زاگرس ممكن است افت قيمت جدي داشته باشد .
در اين گروه هفته بعد اكثر شركتهاي پتروشيمي به بازار مي ايند كه اوج ريزش انها در زاگرس است . بعيد است باقي تغييرات زيادي را داشته باشند.
گروه تحلیل گری بتا سهم
7 اسفند 92


