خبر
حاشيه هاي گروه بهمن …
تحلیل خبر
بتا سهم – 5:55 سود بسيار محافظه كارانه گروه بهمن صداي همه را در اورده است . سود برخي زير مجموعه ها براي سال مالي 92 منتشر شده كه ابتدا در مورد انها صحبت مكنيم سپس به سال 93 ميرويم . سود انديشه فردا نزديك 10 ميليارد تومان است در صورت هاي مالي خبهمن نيامده ، در انرژي هور 10 ميليارد تومان سود محقق شده است ، در مانا نوين حدود 5 ميليارد تومان ،نكته جالب كيا مهستان است كه 50 ميليارد تومان سود دارد اما 500 ميليون در ان درامد ديده شده است !! اين ديگر غير قابل قبول است . البته براي سال 93 اين عدد 33 ميليارد تومان شده است اما به هر حال مخفي كاري در سود بهمن به چشم مي خورد . در سال 93 چيزي از بهمن موتور نمي بينيم . در مجموع گزارش بسيار محافظه كارانه براي پنهان كردن سود است .
به نظر گروه بهمن بايد كمي دقت كند و بورس نيز اطلاعات دقيق تري از سهم بخواهد .
گروه تحلیل گری بتا سهم
7 اسفند 92


