خبر
خبهمن مي آيد …
تحلیل خبر
بتا سهم –7:13 بهمن گزارش جالبي داده و براي اولين بار خبهمن توليد و فروش خودرو را صفر ديده و اعلام كرده است مرکز بهمن موتور که در زمينه توليد خودرو فعاليت مي نمايد از تيرماه سال 92 از گروه بهمن منفک وشخصيت حقوقي مستقلي يافته لذا گروه بهمن از تاريخ مذکوربه توليد وفروش خودرو نمي پردازد و بايد به شكل هلدينگ گزارش دهد . سود اصلي شركت در سال 93 مبلغ 300 ريال اعلام شده است و به نظر يك افت موقت اندك را دارد اما با تحليل صورت هاي مالي بهمن متوجه ميشويم از بهمن موتور نيز سودي شناسايي نكرده است و اين يعني سود 300 ريالي خبهمن بدون در نظر گرفتن سود خودروسازي است و با بودجه فعلي شركت هاست . به نظر گزارش بدي نيست و اوج محافظه كاري در ان رعايت شده است .
به نظر امروز خبهمن در 2200 ريال بازگشايي مي شود .
گروه تحلیل گری بتا سهم
5 اسفند 92


