خبر
شرايط فارس …
تحلیل خبر
بتا سهم –7:13 يكشنبه هفته بعد روز خوبي براي فارس است كه معامله بلوكي را انجام دهد . از همين حالا شنيده هايي از وجود خريداران متعدد براي سهم ياد مي شود اما مهم ترين شايعه به حضورصندوق نفت و پارسان به عنوان دو مجموعه قوي براي حضور در سهم خبرمي دهند . به نظر اگر پارسان بلوك فارس را بخرد اتفاق مثبتي براي سهم است و مي تواند موجبات رشد فارس را نيز فراهم كند .
از سوي ديگر زمزمه هايي از عرضه پتروشيمي پارس در ارديبهشت ماه ميرسد كه مي تواند بسيار جالب توجه باشد .
روزهاي گذشته را به خاطر داريد كه تاكيد مي كرديم فارس را نفروشيد . هنوز هم معتقديم فارس در اين قيمت ها فروشي نيست . كمي روي نماد صبر كنيد تا خبرهاي ان روشن شود .
به نظر افت خاصي در انتظار سهم نيست و قيمت هاي 15500 و 16000 ريال قيمت منطقي براي ان به شما مي رود .
گروه تحلیل گری بتا سهم
3 اسفند 92


