خبر
تحولات پارسان …
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:09 خبر مجمع پارسيان در 8 اسفند ماه و سپس مجمع غدير در 23 تا 25 اسفند به زودي به بازار مي رسد . در مجمع پارسيان كه 204 تومان سود محقق شده احتمالاً 200 تومان تقسيم مي شود اما بعيد است نماد قبل از مجمع باز شود . به نظر سهم دو خبر را دل خود دارد . كسي به خبر بلوك هاي پيش رو توجه نمي كند اما با درصد بسيار كم ممكن است پارسان در بلوك شاوان حضور يابد اما درصد بسيار ضعيف است و از سوي ديگر برنامه ريزي ها براي بلوك 17% خليج فارس در حال صورت گرفتن است اما مشكل نقدينگي است .
در مورد بلوك پارس نيز همه چيز به پس از بلوك خليج فارس موكول شده كه اگر پارسان نتوانست ان را بخرد با شراكت با غدير به سراع بلوك پارس مي رود . دقت كنيد بلوك پارس ملغي نشده بلكه به زودي با تغيير قيمت پايه و ماهيت خريداران دوباره از سر گرفته مي شود .
فعلاً همه منتظر نرخ خوراك گاز و سپس بودجه 93 شركت ها و بعد تحولات گروه پتروشيمي هستند .
گروه تحلیل گری بتا سهم
28 بهمن 92


