خبر
در گروه خودرو …
تحلیل خبر
بتا سهم – 6:05 بنزين 1000 توماني و كاهش تعرفه وادرات خودروهاي هم رديف ايران خودرو خبرخوبي نيست اما ديگر گروه خودرو نيز توان كاهش قيمت انچناني را ندارد . امروز خچرخش به افزايش سرمايه مي رود . خيلي توصيه به حضور در افزايش سرمايه خودرويي ها نمي شود .
در مورد ايران خودرو بايد به طور خلاصه و سربسته بگوييم كه فعلاً روي بلوك پارسيان نبايد حساب كرد و به سال 93 موكول شده است . در مورد اين سهم اما سود عملياتي مي تواند مانع بزرگي براي عدم ريزش جدي سهم باشد . سهم در 2800 و 2900 ريال ديگر منطقي براي افت ندارد .
در اين گروه بهتر است پس از روشن شدن بودجه سال 93 اين شركت ها دست به خريد بزنيد .در گروه بهمن نيز فعلاً در صف نبودن بهتر است بودن است . كمي در اين گروه عجله نكنيد .
گروه تحلیل گری بتا سهم
28 بهمن 92


