خبر
باز هم شوك!؟
تحلیل خبر
بتا سهم – 5:40 ديروز روز خوبي براي بازار بود . هم صفوف خريد شكل گرفت و هم اين صفوف پا بر جا ماند . اما امروز بازهم قرار است به بازار شوك وارد شود و ان هم ماهيتاً به بيرون بازار و هدفمندي باز مي گردد تا خوشحالي بازار روزانه شود . البته اين كه هدفمندي با شيبي كند آغاز به كار مي كند حرف خوبي است ولي ابعاد ان براي بازار روشن نيست و اين يعني ابهام . اين خبرخوبي براي بازار نيست و امروز گروه هايي كه انرژي بر هستند مانند فلزات و سيمان را حسابي در بازار كلافه خواهد كرد .
به هر قيمتي شده صفوف امروز را مي توانند پا برجا نگاه دارند اما با اين موضوع همه ي چشم و گوش ها به مجلس است و همه به ان سمت چشم مي دوزند .
امروز بازار در ابتداي وقت مي تواند با جو اين موضوع پر عرضه دنبال شود اما تمام هوش و حواس خود را به مجلس خواهد داد .
كار سختي را داريم و واقعاً اين مدت براي بازار روز هاي تلخ و جهنمي سپري مي شود .
گروه تحلیل گری بتا سهم
28 بهمن 92


