خبر
اتفاقاتي كه گذشت …
تحلیل خبر
بتا سهم – 5:50 اين مدت حاشيه هاي بازار باعث شد تا حداقل هر كسي ذات خود را در بازار بيشتر نشان دهند . خيلي ها نشان دادند مرد بحران نيستند … اميدواريم مطالبي كه ديروز نوشته شد يك بارديگر خوانده شود كه كساني كه داعيه دلسوزي براي سهامدار خرد را دارند و هر جا صحبت از رفتن مديران و اعتراض مي كردند چه طور تا وضعيت مثبت شد كنار كشيده و به روند بازار اعتقاد پيدا كرده اند … البته ديروز شايد تنها سايتي بوديم كه به صراحت گفتيم مخالف تغييرات و اين داستان ها بوده چرا كه زمان اين كار حالا نيست .
اما از جلسه ديروز بايد گفت . بايد واقعيت ها را بيان كرد . جلسه ديروز تصميم اجرايي و عملياتي خاصي نداشت جز اين كه حقوقي هاي بزرگ بارديگر خود را در جمع يكديگر جمع ديدند . البته نكات مثبتي هم داشت كه نظير انتقاد هاي جدي از بورس در حضور وزير و صحبت هاي دلگرم كننده وزير اقتصاد اما صحبتي كه بخواهد به طور جامع و از نظر عملياتي به بازار كمك كند وجود نداشت . اما دقت كنيد همين كه وزير از نظر ريل گذاري و سياست گذاري ها به بازار كمك كند خبرخوبي براي بازار خواهد بود . كسي از بازار از اين جلسه انتظار خاصي نداشت كه حالا محقق نشود اما مي شد كه نتايج جلسه در يك مطلب كامل به اطلاع بازار برسد .
در حال حاضر بورس با قدرت به كار خود ادامه مي دهد و از اين پس تمام انرژي ها صرف سود سال 93 شركت ها مي شود .
گروه تحلیل گری بتا سهم
27 بهمن 92


