خبر
در گروه قند …
تحلیل خبر
بتا سهم – 5:57 ديروز گروه قند يكپارچه سبز پوش بود . اما نكات مهمي در دل اين گروه وجود دارد كه بايد به ان بررسي دقيق تر كرد . اول اين كه به تازگی وزارت جهاد کشاورزی دستور داده که ثبت سفارشی برای شکر انجام نشود چرا كه انبار ها پر است . در حال حاضر به دلیل واردات بی رویه هر کیلوگرم شکر بین 1670 تا 1700 تومان از تولید کنندگان داخلی خریداری می شود. اما مهم ترين خبر اين بود كه تعرفه واردات از 10 به 22 تغيير كرد و شكر سفيد نيز به همين نسبت و به نظر ميسرد اين خبر جو را كمي مثبت كرد اما بايد دقت داشت اصلاً ثبت سفارشي صورت نمي گرفت كه جو تغييران اينقدر موثر باشد .
اما به هر حال در اين گروه اگر مي خواهيد حضور داشته باشيد اصفهان و پيرانشهر، هگمتان و لرستان گزينه هاي بدي نيستند . دقت كنيد ممكن است جو فعلي دو الي 3 روزه باشد .
گروه تحلیل گری بتا سهم
15 بهمن 92


