خبر
در نماد پترول …
تحلیل خبر
بتا سهم – 5:57 گفته مي شود 5% پتروشيمي پرديس طي روزهاي اتي به صورت 1% به پترول واگذار مي شود و باقي نيزدر طول دوره منتقل خواهد شد . اين كه سود به چه كسي منتقل شده است اگر رسمي بخواهيم نگاه كنيم در اختيار بازرگاني پتروشيمي است اما غير رسمي و مبايعه نامه اي سود در اختيار پترول است .
به نظر ميرسد پترول نيز تحولات خوبي رادر پيش دارد . شايعه شده است كه سهم در بازار زاگرس نيز مي خرد و قصد قوي كردن اين دو سهم را در پرتقوي خود دارد .
سهم 15 بهمن به مجمع افزايش سرمايه مي رود . اگر نوساني كار مي كنيد توصيه اكيد فروش سهم قبل از توقف است اما اگر به دنبال بلند مدت و ميان مدت هستيد حضور در افزايش سرمايه 50% ان با ديد بيش از 4 ماه گزينه بدي نيست .
گروه تحلیل گری بتا سهم
13 بهمن 92


