خبر
خبهمن و سايرشركت ها …
تحلیل خبر
بتا سهم – 6:05 اين سهم در گروه خودرو ريسكي ندارد اما سرو صدايي از توليد خودروي با كيفيت مزدا به گوش نميرسد و البته از نظر فروش شركت مشكلي ندارد . به نظر اگر تحريم ها برطرف شود گروه بهمن هم شرايط خوبي را خواهد داشت .
در اين سهم قيمتهاي زير 2500 ريال براي خريد و نگهداري بد نيست و ديروز هم عرض شد كه با تقسيم سود 400 ريالي و سود 600 ريالي براي سال بعد قيمت هاي حداقلي است .
مجمع وبهمن هم كمكم نزديك مي شود . او هم بايد به زودي اطلاعيه بدهد . در ماه اول سال مالي جديد وبهمن 5 ميليارد تومان سود شناسايي كرده است اما روندي مستحكم را داشته است .
قيمت 2000 ريال و سود احتمالي 400 ريالي مي تواند ضامن بازدهي با صبر روي اين سهم شود .
گروه تحلیل گری بتا سهم
9 بهمن 92


