خبر
داستان خودرويي ها …
تحلیل خبر
بتا سهم – 5:58 اين كه ايران خودرو گزارش نمي دهد عجيب است اما طبق يك شنيده موثق استقبال از فروش محصولات سايپا در اين مدت كوتاه خوب بوده است . در ايران خودرو نيز اين موضوع ديده خواهد شد . در گروه خودرو كمي معامله بلوك پيچ خورده است و به نظر ميرسد اگر همه چيز حل شود هفته بعد نهايي مي شود اما دو طرف به شدت در حال مذاكره هستند .
فعلاً در صف خريد ها نرويد اما رشد محقق مي شود . در مورد خبهمن سهم امروز در قيمت هاي زير 2400 است . با فرض سود 600 ريالي شركت براي سال بعد و سود تقسيمي 400 ريالي انصافاً در قيمت هاي بدي نيست منتهي بدي اين سهم عدم حمايت سهامدار عمده از ان است .
ما 3 گروه را به عنوان گروه هاي برتر بازار گفتيم بانك ، پتروشيمي و خودرو بهتر است درصد پرتفوي شما در خودرو كمتر از دو تاي قبلي باشد .
گروه تحلیل گری بتا سهم
8 بهمن 92


