خبر
در سنگ آهني ها به …
تحلیل خبر
بتا سهم –6:13 اين كه دولت نيز از مصوبه مجلس راضي نيست يك خبر بسيار مهم است . مهدی کرباسیان در واکنش به تصویب بهره مالکانه 30 درصدی برای معادن سنگ آهن در کمیسیون تلفیق، اظهار داشته آنچه که دولت در این مورد به مجلس پیشنهاد کرد، حاصل یک اجماع در دولت بود ولی این موضوع در کمیسیون تلفیق مورد تغییر اساسی قرار گرفت. گويا طي امروز و فردا قرار است در یک جلسه کارشناسی در کمیسیون صنایع مجلس حاضر شویم و با حضور نمایندگان شرکتهای فولادی و معدنیها در مورد بهره مالکانه معادن سنگ آهن بررسی و تصمیمگیری شود. پس سهم خود را در گروه سنگ آهن مفت از دست ندهيد . در اين گروه از نظر تكنكيالي نيز ديگر افت معنا ندارد .
گزارش كگل نيز با وجود كاهش سود پوشش خوبي داشت و او نيز به مانند كچاد محافظه كاري را ديده بود .
به نظر هفته بعد گروه سنگ آهن بارديگر به مدار بازار بازگردند .
گروه تحلیل گری بتا سهم
2 بهمن 92


