خبر
فاسمين را بايد با …
تحلیل خبر
بتا سهم – 5:59 گزارش دو شركت يعني فاسمين و فولاد خوب ديده نشد . فاسمين در فروش در 3 ماهه گذشته معادل كل 6 ماهه اول فروش داشته است . 90% سود عملياتي را پوشش داده قطعاً سود زير مجموعه نيز با رشد مواجه مي شود . به نظر ميرسد براي اين سهم گزارش خوب بررسي نشد چرا كه وضعيت توليد و فروش شركت نيز بسيار مثبت است . اين شركت نزديك به 2 هزار تن موجودي شمش روي را به دوره بعد منتقل كرده . تحولات در سهم خوب است . گزارش افزايش سرمايه نيز نشان مي دهد سهم به زودي متوقف ميشود . بودجه را نيز با دلار 2800 و روي 1900 بسته كه همين حالا روي بالاي 2000 و دلار هم بالاي 2900 است.
به نظر سود 1800 و 1900 ريالي براي فاسمين منطقي است . خريد سهم با ديد رفتن به افزايش سرمايه يكي از گزينه هاي خوب بازار است .
گروه تحلیل گری بتا سهم
2 بهمن 92


