خبر
سناريو دو گانه بازار …
تحلیل خبر
بتا سهم – 5:49 ما هم بين برخي تحليل ها مانده ايم . از يك سو قيمت ها افت ديگري را نشان نميدهند و از نظر بنيادي منطق ديگري براي افت ندارند . شاخص هم به همين شكل و افت جدي نمي تواند براي رشد داشته باشد . اما از سوي ديگر تكنيكاليست ها معتقدند بازار هنوز اصلاح خود را تمام نكرده و هر برگشتي فرصت خروج است . حقيقت امر اين است كه به واقع نمي توان درست تصميم گيري كرد اما در مقطع فعلي به نظر ميرسد سناريو ها هر چه مي خواهد باشد اما فروش در قيمت هاي منفي منطقي نيست .
در واقع توصيه ما به همه ي عزيزان اين است كه در منفي هاي امروز ديگر سهم نفروشند چرا كه قيمت ان ديگر منطقي براي فروش ندارد .
به نظر با موج خبرهاي فعلي فقط يك شوك از نرخ خوراك و يا خبرهاي ديگر مي تواند بازار را از فاز ركود فعلي خارج كند .
گروه تحلیل گری بتا سهم
1 بهمن 92


