خبر
گزارش خساپا با …
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:21 در مورد گزارش سايپا بايد كمي نگران بود . در ظاهر چند ريال زيان كم شده اما نكات جالبي در دل گزارش است . فروش شركت از 4270 به 3625 ميليارد تومان كاهش يافته . با اين كه توليد رشد داشته اما فروش خير . البته به نظر براي 3 ماهه سوم سال فروش خوبي داشته باشند .
زيان عملياتي از 109 به 360 ميليارد تومان رسيده است . اما نكته مهم رشد 200 ميليارد تومان درامد هاي سرمايه گذاري و فروش دارايي هاست كه عاملي براي جلوگير ي از تعديل منفي شده است .
هنوز توليد شركت مشكل دارد اما به نظر ميردس رو به بهبود است .
نكته مهم در گزارش سايپا اين است كه شركت برنامه افزايش سرمايه 200% را از محل تجديد رازيابي دارايي ها دارد و اين تنها نكته مثبت سهم است .
به نظر سايپا از ايران خودرو عقب مانده است .
گروه تحلیل گری بتا سهم
28 دي 92


