خبر
بازهم نرخ خوراك …
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:15 گويا ديروز بحث بر سر نرخ خوراك بسيار بالا بوده و شايعه شده پيشنهاد روي ميز كميسيون تلفيق تخفيف مايع ها از 5 به 7% است كه عملاً يعني تخفيف خيلي بالا نيست كه البته با ابهام مواجه شده و از سوي ديگر نرخ گاز 15 سنتي …
گويا هر دو در كميسيون به بحث گذاشته شده و با توضيحات برخي نمايندگان و اعضا قرار بر اين شده است تا در كميسيوني ديگر اين بحث مورد بررسي و پينشهاد به تلفيق داده شود . شنيده هايي حاكي است كه نرخ 13 سنت براي گاز در نظر گرفته شود و تخفيف 35% به ان داده شود كه حوالي 8 و 9 سنت خواهد شد . اين پيشنهاد به نظر پيشنهاد بدي براي بازار هم نخواهد بود .
دقت داشته باشيد كه نرخ خوراك و حل و فصل شدن ان بار سنگيني را از روي دوش پتروشيمي ها برمي دارد و نكته مهم اين است كه سود سال 92 اين شركت ها مشمول اين موضوع نمي شود .
گروه تحلیل گری بتا سهم
24 دي 92


