خبر
خبرازادسازي فولاد …
تحلیل خبر
بتا سهم –7:23 ديروز خبر ازادسازي فولاد منتشر شد كه ناشي از اعلام نگراني فولاد سازان در موجودي انبارهاي انها بود كه وزارت صنعت نيز براي هر يك سهميه صادراتي گذاشته و در 6 ماه پيش رو به انها اجازه صادرات داده است . به عنوان مثال گفته مي شود در فخوز اجازه 90 هزار تن صادرات شمش داده شده است . در فولاد اين عدد به 160 هزار تن مي رسد و البته قابل تمديد و افزايش است .
فولادي ها به اين خبر واكنش انچنان مثبتي نشان ندادند اما از اين پس منفي اين گروه نيز انچنان جدي نيست و خريداران بسياري دارد .
فخوز و فولاد بهترين هاي گروه بوده و هستند .
گروه تحلیل گری بتا سهم
17 دي 92


