خبر
بازهم خوراك !
تحلیل خبر
بتا سهم – 5:50 اين روز ها چشم سهامداران به مجلس و نرخ خوراك است . شك نكنيد كه هر تصميمي كه گرفته شود از نظر شوك درماني يك شوك منفي يا مثبت به بازار وارد مي كند . البته اگر نرخ خوراك زير 8 سنت تصويب شود اين شوك مثبت و بالاي ان بسته به نرخ تصويب شده واكنش ها متفاوت است .
طبق انچه اعلام شده طي همين هفته اين موضوع به همراه بهره مالكانه نهايي مي شود . گفته مي شود پيشنهاد كميسيون 15سنت بوده كه روي ميز تلفيق مي رود . در كميسيون تلفيق نظر دو نماينده ي موثر كه در جلسه وزير نفت و پتروشيمي ها حاضر بودند زير 8 سنت است و احتمالاً نماينده بخش خصوصي نيز حضور خواهد داشت .
به هر حال اين چند روز را نيز بايد صبر كرد .
اما اين ابهام باعث ترس و فاصله گرفتن سهامداران از پتروشيمي ها شده است. با اين حال حجم معاملات اين گروه سنگين و عمدتاً حقوقي هستند كه مي تواند بسيار مهم باشد .
گروه تحلیل گری بتا سهم
17 دي 92


