بازار در دست انداز!!!
بازار سرمايه اين روزها اسير دست نوسانات و بازيهاي بسياري شده است روند فرسايشي در برخي از گروه ها مانند بانكيها و پالايشي سهامداران را خسته كرده است از طرف ديگر بازار سهام كوچك حسابي داغ بوده و به نوعي شاهد سفته بازي حسابي بر روي اين نمادها ميباشيم
به نظر ميرسد بازار فعلا با ارامش و نوسانات اندك منتظر گزارشات 9 ماهه باشد گزارشاتي كه ماهيت انها ميتواند روند اتي بازار را مشخص نمايد
اما در بازار فردا و در گروه پتروشيمي ها همچنان انتظار نوسانات منفي راداريم در برخي از نمادهاي اين گروه مانند زاگرس يا جم ادامه يافتن روند منفي به نفع سهام اين گروه نبوده و ميتواند اصلاح قيمتي عميقتر را رقم بزند انتظار داريم حمايتها در صورتي كه فردا افزايش يابد پتروشيمي ها متعادلتر از امروز اما با فشار عرضه ها همراه باشند
در گروه پالايشي فعلا نمادهاي پالايشي به كف قيمتي خود رسيده اند روزهاي گذشته وعده شبندر 1400 توماني را داده بوديم كه فردا ميتواند فرصت مناسبي براي شكار اين سهم باشد
اما در گروه سرمايه گذاري ها سرمايه گذاري غدير به نظر ميرسد فعلا جاي رشد قيمتي چنداني نداشته باشد در اين گروه سرمايه گذاري صنعت و معدن به واسطه رشد قيمتي خوب ايرانخودرو به سمت سطوح قيمتي 360 توماني حركت ميكند
اما گروه خودرويي كه اين روزها به دليل فروش سهام بانك پارسيان توسط ايرانخودرو و گروهش مورد توجه قرار گرفته است بهنظر ميرسد جز گروه هايي باشد كه طي روزهاي اتي بيشتر مورد توجه بازار قرار بگيرد به خصوص ايرانخودرو كه در صورت فروش بلوكي ايرانخودرو بسياري از مشكلاتش حل و سود خوبي نصيب اين مجموعه خواهد شد


