خبر
بازهم غدير و پارسان …
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:36 ديروز در سايت كليتي از فروش سهام پارسان به ساتا و برخي جابجايي ها گفتيم . همانطور كه گفته شد به زودي مزايده بلوك40% پتروپارس علني مي شود قيمت حداقل 4500 ميليارد تومان است . دقت كنيد سود سال 93 پارس در سود 93 پارسان مي نشيند كه شنيده مي شود به ازاي هر سهم 650 تا 700 ريال است .
به نظر كساني كه ديد ميان مدت دارند از هر فرصت منفي براي خريد پارسان استفاده كنند .
اما غدير با خريد بلوك پارسيان و خريد پارس غولي خواهد شد و از سوي ديگر زمزمه فروش بلوك پارسان نيز او را برجسته تر كرده و كسي حاضر به دادن صف او نيست .
اگر اين بلوك 10% منتقل شود با قيمت 12000 ريال حدود 11000 ريال ان سود است كه خود نزديك به 950 ريال به سود غدير اضافه مي كند . دليل عدم عرضه صف غدير همين موضوع است .
امروز شنيده مي شود قصد عرضه صف غدير را دارند كه به نظر خريد در اين قميت ها مناسب است .
گروه تحلیل گری بتا سهم
16 دي 92


