خبر
بازهم داستان مخابرات …
تحلیل خبر
بتا سهم – 6:57 ديروز در مورد اين سهم نوشته بوديم كه : اگر به مخابرات اجازه افت و تكميل الگوي ريزش قيمتي را مي دادند به اين راحتي ها كسي سراغ سهم نمي رفت اما حمايت از سهم باعث خواهد شد بارديگر مخابرات در قيمت هاي 3300 ريال مورد توجه باشد . به نظر قيمت هاي 3350 و 3400 ريال براي يك نوسان محدوده تا 3700 ريال گزينته بدي نباشد .
به نظر ميرسد برخي از سهامداران عجول در مخابرات با هر مثبتي عرصضه كننده سهم هستند كه خبرخوبي نيست . گفته مي شود خصوصي سازي نيز از طرف دولت قصد فروش دارد كه برخي برنامه فروش او را حدود 100 ميليون سهم مي دانند .
ما همچنان تاكيد داريم اگر قصد بر سهامداري باشد شرايط همراه در اين قيمت ها بهتر از مخابرات است .
گروه تحلیل گری بتا سهم
16 دي 92


