خبر
شبندر در اين كه …
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:02 مطالب يك ماه اخير در مورد شبندر واضح و دقيق بوده . سهم جاي افت بيشتري نداشت و بارها و بارها اعلام كرديم و ديديم در 1400 برگشت و به نظر با رشدي 10% در 1550 و 15600 ريال عرضه هاي بسيار سنگيني دارد . غدير و وبانك در پرتفوي خودنشان مي دهند كه به خريد سنگين شبندر روي اورده اند .البته ممكن است فروشنده باشند اما به هر حال خوب سهم خريده اند . خصوصي سازي هم كمتر از 10 محيليون سهم ديگر فروشنده است كه با هماهنگي گروه ملت در درصد مثبت فروشنده خواهد بود . نقطه مهم سهم اعلام قيمت بلوك است كه برخي او را ضامن گذر از 1600 و پرش به 1800 مي دانند .
اين سهم در 1550 و 1560 عرضه زيادي دارد اما تحولات او مثبت است و اميد به رفتن به سمت 18000 براي او بالاست . توصيه ما براي نوسان گيران اين است كه كمي صبور ياشند . خريد در قيمت هاي امروز و با 4% رشد منطقي نيست . سهم يك بارديگر كه در قيمت هاي زير 1500 رفت براي خريد مي تواند منطقي شود .
تمام اعضاي اين گروه در گزارش هاي 9 ماهه خود فقط و فقط با پوشش مناسب مواجه اند نه تعديل .
گروه تحلیل گری بتا سهم
14 دي 92


